Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΚΟ

Ο Νάτσο Σκόκο μίλησε σε πορτογαλικό ΜΜΕ για το ενδιαφέρον της Μπενφίκα και τις προτάσεις που εξετάζει


Χθες μπορεί να ήταν εκτός αποστολής, αλλά πανηγύρισε το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό σαν να έπαιζε… Ο Νάτσο Σκόκο έχει «ανοιχτό» το θέμα με την ανανέωση του συμβολαίου του και εδώ και καιρό συζητά με την ΑΕΚ. Πλέον προέκυψε ενδιαφέρον από την Μπενφίκα και για τον λόγο αυτό κλήθηκε να μιλήσει σε πορτογαλικό ΜΜΕ για την υπόθεση,
«Με εκπλήσσει και με κολακεύει που μία τόσο μεγάλη ομάδα με έχει στα υπόψη της. Σημαίνει πως κάνω καλά τη δουλειά μου. Αντιμετώπισα την Μπενφίκα ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ την περασμένη περίοδο και πρόκειται για μία πολύ ανταγωνιστική ομάδα με σπουδαίους ποδοσφαιριστές», δήλωσε ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός, ενώ για τις συζητήσεις για το μέλλον του ανέφερε: «Γίνονται συζητήσεις με την ΑΕΚ αλλά τα πάντα εξαρτώνται από την πρόταση που θα μου γίνει και αυτές που θα έρθουν από το εξωτερικό».
Όσο για το σάλο που είχε προκληθεί την περασμένη περίοδο με τις φήμες περί μεταγραφής στον Ολυμπιακό και τις αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του, ο Νάτσο Σκόκο τόνισε: «Στόχος μου είναι πάντα να προοδεύω. Τότε είχαν παρερμηνευτεί τα λεγόμενά μου. Αυτή τη στιγμή προτιμώ να είμαι προσηλωμένος στη δουλειά μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου