Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Γκερέιρο: «Μπορούμε τον τίτλο»

Ο Ρότζερ Γκερέιρο μίλησε για τον στόχο της κατάκτησης του πρωταθλήματος και την αφοσίωση στο πλάνο του Χιμένεθ


«Μπορούμε τον τίτλο»

«Μπορούμε τον τίτλο»


Χθες έπαιξε βασικός μετά από πολλούς μήνες.. Ο Ρότζερ Γκερέιρο απέδειξε στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό ότι είναι πολύτιμη μονάδα για την ΑΕΚ και δίνοντας απόψε συνέντευξη στην NOVA μίλησε για τον στόχο του πρωταθλήματος για την Ενωση «Είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε με τους άλλους δύο ανταγωνιστές μας να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Αν συνεχίσουμε έτσι να υπακούμε τον προπονητή μας έχουμε δυνατότητα να τα καταφέρουμε. Να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας που έχει στερηθεί πολλά χρόνια τον τίτλο. Ολοι μαζί μπορούμε. Δεν παίζουν τα ονόματα ποδόσφαιρο, αλλά οι ομάδες. Ο Σισέ και ο Ριέρα είναι μεγάλα ονόματα, αλλά οι ομάδες παίζουν. Σίγουρα τώρα έχουμε στο μυαλό μας τον αγώνα Κυπέλλου. Σημαντικός για εμάς. Στο επόμενο ματς θέλουμε να κερδίσουμε τον Πανιώνιο και ισοπαλία στο ντέρμπι του ΟΑΚΑ. Τα όνειρα μου ταυτίζονται με αυτά της ΑΕΚ. Μπορούμε τον τίτλο», ενώ για την ευρωπαϊκή πορεία της ΑΕΚ είπε «Δεν ήμουν εκεί στο Βέλγιο, αλλά είδα από την τηλεόραση το ματς. Οφείλονται πολλά στις απουσίες και στις καιρικές συνθήκες. Κάναμε λάθη, αλλά όλα αυτά διορθώνονται και θα το δείξουμε. Είναι όνειρο μου να παίζω στην Ευρώπη. Όταν έφυγε ο Μπάγεβιτς ρώτησα τον Γκρέταρσον αν μπορεί να αλλάξει η λίστα… Είμαι ο πρώτος που θέλω να προκριθεί η ΑΕΚ στην επόμενη φάση του Γιουρόπα Λιγκ και ας μην παίζω».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου