Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Ντρπιτς: Έρχομαι αποφασισμένος να πετύχω


Όσο απρόσμενη ήταν η μεταγραφή του Ντίνο Ντρπιτς για τον κόσμο της ΑΕΚ, άλλο τόσο ήταν και για τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή, ο οποίος έδειξε να είναι ενθουσιασμένος με την εξέλιξη της υπόθεσής του. Ο Κροάτης στόπερ, μίλησε στην εφημερίδα «Εξέδρα», τονίζοντας αρχικά: «Είμαι ενθουσιασμένος με την κατάληξη της υπόθεσης. Είμαι χαρούμενους που έστω και την τελευταία στιγμή γίνεται αυτή η μεταγραφή. Ήθελα πολύ να συνεργαστώ με τον Μανόλο Χιμένεθ, ο οποίος με κέρδισε από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα και τελικά θα μου δοθεί αυτή η ευκαιρία. Έρχομαι στην Αθήνα και θα μεταβώ απευθείας στο ξενοδοχείο που θα βρίσκεται η αποστολή της ομάδας για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Ελπίζω να φέρω γούρι στους νέους συμπαίκτες μου και να καταφέρουμε να νικήσουμε το ντέρμπι που θα γίνει το βράδυ».

Όσο για την αγωνιστική του κατάσταση, ύστερα από την πολύμηνη αποχή του από την ενεργό δράση, έδειξε να είναι γνώστης της πραγματικότητας, ωστόσο είναι αποφασισμένος να κερδίσει την εμπιστοσύνη της διοίκησης και να μείνει για πολλά χρόνια στην ομάδα: «Εγώ έρχομαι στην Ελλάδα αποφασισμένος για να πετύχω. Είμαι μακριά από την ενεργό δράση για σημαντικό διάστημα, ωστόσο πιστεύω ότι στην ΑΕΚ θα έχω την ευκαιρία να δείξω την αξία μου και να πείσω την ομάδα 
ότι αξίζει να με κρατήσει και τα επόμενα χρόνια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου