Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Μπαχά: Ήρθα για πολλά γκολ


Στους εκπροσώπους του Τύπου παρουσιάστηκε το μεσημέρι της Τρίτης (1/2) ο Ναμπίλ Μπαχά. Ο Μαροκινός φορ έδειξε ευδιάθετος και όπως φαίνεται από τα λόγια του έτοιμος για δουλειά και επιτυχίες με τη φανέλα της:
-Οι πρώτες εντυπώσεις σου από την ομάδα;
«Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές, μου αρέσουν οι εγκαταστάσεις ήξερα και τον προπονητή. Γενικώς πολύ καλές»
-Τι ρόλο έπαιξε ο Χιμένεθ στην μεταγραφή σου;
«Για μένα έπαιξε μεγάλο ρόλο ο Χιμένεθ. Αυτός μου τηλεφώνησε, αυτό μου εξήγησε τι γίνεται και με έπεισε να έρθω».


-Πως αισθάνεσαι που ο κόσμος περιμένει πολλά γκολ απ' εσένα;
«Σίγουρα πάντα περιμένουν από τους επιθετικούς γκολ. Θα δουλέψω πολύ μέσα στο γήπεδο και μακάρι να πετύχω πολλά τέρματα».

-Εσύ και ο Ματέος είστε έτοιμοι να βοηθήσετε άμεσα;
«Είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε την ομάδα. Αν αποφασίσει ο προπονητής, είμαστε έτοιμοι».

-Τι συμβουλές σου έδωσε ο Εντίνιο;
«Μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον σύλλογο. Μου είπε πόσο πολύ υποστηρίζουν οι φίλαθλοι την ομάδα. Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να πετύχεις γκολ απέναντι σ' έναν μεγάλο αντίπαλο. Να σκοράρεις σ' ένα ντέρμπι».

-Θα ήθελες να σκοράρεις αύριο λόγω της παρουσίας του Φερέιρα;
«Μια μικρή όρεξη την έχω. Όταν τον είχα προπονητή, είχα την ατυχία να μην παίζω».

-Αισθάνεσαι περίεργα που είσαι εδώ ως δανεικός;
«Δεν είμαι δανεικός. Και από την στιγμή που είμαι παίκτης της ΑΕΚ, θα υπερασπιστώ τα χρώματα της μέχρι θανάτου, προκειμένου να είναι πρώτη».


Όσο για το αν έχει προλάβει αυτές τις ημέρες που είναι στην Αθήνα να δει την πόλη επισήμανε: «Δεν είχα την ευκαιρία να δω πολλά πράγματα αλλά ελπίζω ότι θα έχω την ευκαιρία να δω περισσότερα τις επόμενες μέρες». Και μια και στο φινάλε της συνέντευξης υπήρξε ιδιαίτερα... χαλαρό κλίμα, ο Μπαχά ρωτήθηκε αν ξέρει κάποια ελληνική λέξη. Η απάντησή του ήταν μάλλον... απογοητευτική: «Δεν ξέρω ακόμη κάποια λέξη».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου