Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Μπαχά: Απέρριψα τον ΟΣΦΠ για την ΑΕΚ


Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα SCORE, ο Ναμπίλ Μπαχά αποκάλυψε πως προτίμησε την ΑΕΚ παρά τις επαφές που είχε με τον Ολυμπιακό και τόνισε πως ο Μανόλο Χιμένεθ ήταν εκείνος που τον έφερε στην «Ένωση». Ο Μαροκινός φορ εκδήλωσε την επιθυμία να παραμείνει για πολλά ακόμα χρόνια στην ΑΕΚ.
Την ημέρα που η ΑΕΚ γνωστοποίησε τη συμφωνία μαζί σου, κάποιες εφημερίδες υποστήριζαν πως αποτελούσες μεταγραφικό στόχο του Ολυμπιακού για το καλοκαίρι. Υπήρξε ενδιαφέρον από αυτή την ομάδα;
«Ναι, κάποια στιγμή υπήρξαν κάποιες επαφές με τον Ολυμπιακό αλλά εγώ είμαι εδώ για την ΑΕΚ».

Καλύτερα Χιμένεθ παρά Βαλβέρδε, δηλαδή;
«Ναι! Ο Χιμένεθ είναι αυτός που με έπεισε και για αυτό βρίσκομαι εδώ, στην ΑΕΚ».
Αντιμετωπίζεις την ΑΕΚ ως πρόκληση για να πετύχεις και να πας σε μια ομάδα της Ευρώπης σε υψηλότερο επίπεδο;
«Εγώ είμαι εδώ για την ΑΕΚ. Ήρθα για να πετύχω και αυτό θέλω. Να πετύχω με την ΑΕΚ».
Ντεμπούτο στην ΑΕΚ με ένα πραγματικό θρίλερ. Περίμενες ότι θα εξελιχθεί έτσι αυτό το ματς;
«Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα μία ατμόσφαιρα τόσο ζεστή όσο αυτή που ζήσαμε χθες (σ.σ. προχθές). Ήξερα ότι θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, ο Παναθηναϊκός είναι μια πολύ καλή ομάδα, με πολύ καλό προπονητή και νομίζω ότι ήταν ευτύχημα που δεν υπήρχαν και οπαδοί του Παναθηναϊκού σε αυτό το ματς.».
Στην τελευταία φάση με τον Μίτσελ, μετά την εκτέλεση του φάουλ, το πίστεψε ότι η μπάλα μπορεί να κατέληγε στα δίχτυα;
«Πίστευα ότι μπορούσαμε να πετύχουμε ένα γκολ, να σκοράρουμε και να περάσουμε στην επόμενη φάση αλλά ότι θα γινόταν με αυτόν τον τρόπο, με ένα τέτοιο γκολ, σίγουρα δεν το περίμενα».
Μετά το τρίτο γκολ του Παναθηναϊκού αγχωθήκατε, μιας και για πρώτη φορά βρεθήκατε να κυνηγάτε εσείς το σκορ πρόκρισης;
«Η αλήθεια είναι πως όταν έχεις κερδίσει με 0-2 στο πρώτο παιχνίδι, καταφέρνεις και προηγείσαι και στο δεύτερο ματς, είναι σχεδόν αδιανόητο να χάσεις αυτή την πρόκριση. Θεωρώ ότι τα γκολ που δεχθήκαμε είναι γκολ που δε θα έπρεπε να δεχθούμε, γιατί ήταν από στημένες φάσεις τις οποίες είχαμε μελετήσει και είχαμε δουλέψει πάνω σε αυτές.
Γίνονται πολλές συζητήσεις για τον Μπλάνκο, που τελειώνει το συμβόλαιο του. Είναι ο πρώτος σκόρερ της ΑΕΚ. Υπάρχει κάποιο άγχος για τον ανταγωνισμό στην επίθεση;
«Είναι βέβαιο ότι θα υπάρχει συναγωνισμός για το ποιος θα κερδίσει θέση βασικού. Αυτό είναι νόμος του ποδοσφαίρου».
Από τους επιθετικούς που έχει η ΑΕΚ, αν και είναι αρκετά νωρίς βέβαια, με ποιον πιστεύεις ότι ταιριάζεις περισσότερο αγωνιστικά;
«Είμαι ελάχιστο χρόνο στην ομάδα αυτή τη στιγμή για να ξέρω και να μπορώ να σας πω».
Οι οπαδοί της ΑΕΚ τι θα πρέπει να περιμένουν να δουν από σένα; Ποια είναι τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά σου, δηλαδή;
«Αυτό που με διακρίνει είναι το γεγονός πως πάντα, όπου κι αν ήμουν, είμαι ένας παίκτης που δίνει τα πάντα για την ομάδα. Πολύ εργατικός, δουλεύω πάρα πολύ, δεν κατεβάζω ποτέ τα χέρια, δεν παραδίνομαι ποτέ και νομίζω πως ποτέ οι οπαδοί της ΑΕΚ δε θα έχουν από εμένα παράπονο σε ό,τι αφορά τη δουλειά μου και τη μαχητικότητα μου».
Ο Μανόλο Χιμένεθ είπε πως τόσο εσύ όσο και οι Μίτσελ και Ματέος είχατε προτάσεις και από άλλες ομάδες αλλά προτιμήσατε την ΑΕΚ και σας ευχαρίστησε για αυτό. Τι ήταν αυτό που σας είπε ο προπονητής και σας έπεισε να έρθετε εδώ;
«Η πρώτη συζήτηση και η πρώτη επαφή που είχα με τον κόουτς. Από τη στιγμή που μίλησα με τον κόουτς και μου είπε ότι με υπολογίζει, ότι με θέλει, ότι πρέπει να έρθω εδώ και να δουλεύω σκληρά γιατί αν το κάνω αυτό θα αγωνίζομαι και θα πετύχω. Από την άλλη πλευρά είμαι 29 ετών, στη Μάλαγα δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής και ήθελα να πάω σε μια ομάδα που θα μπορώ να παίζω. Μετά μίλησα και με τον Εντίνιο, συμπαίκτη μου στη Μάλαγα, ο οποίος μου είπε καταπληκτικά λόγια για την ΑΕΚ και έτσι δεν προβληματίστηκα καθόλου».
Ο κόσμος της ΑΕΚ πιστεύει απόλυτα στον Χιμένεθ. Είναι αυτός που δίνει όραμα στους οπαδούς. Εσύ τον γνωρίζεις, φυσικά, από την Ισπανία. Τι γνώμη έχεις;
«Είναι ένας προπονητής που ζει πάρα πολύ το ποδόσφαιρο. Δεν του αρέσει να χάνει και πάντα θέλει να βγαίνει νικητής. Να είναι στο υψηλότερο σημείο του βάθρου».
Θεωρείς, δηλαδή, δεδομένο ότι η ΑΕΚ θα βρει τον δρόμο της με τον Μανόλο;
«Είμαι σίγουρος για αυτό. Είναι ένας νέος προπονητής, νικητής, ταπεινός, με πολύ μεγάλη διάθεση να πετύχει πολλά και να κερδίσει πολλά στο ποδόσφαιρο».
Ο Μανόλο Χιμένεθ σε εμπιστεύτηκε και σου έδωσε την ευκαιρία να κάνει ντεμπούτο σε ένα τόσο κρίσιμο παιχνίδι, αν και είχες μόλις λίγες μέρες στην ομάδα. Αυτό σε γεμίζει με μεγαλύτερες υποχρεώσεις απέναντι στον προπονητή σου;
«Ήξερα ότι θα είχα κάποια λεπτά συμμετοχής γιατί το είχαμε συζητήσει με τον κόουτς. Αυτό που δεν ήξερα ήταν πόσα θα ήταν αυτά τα λεπτά. Ήταν πάνω από 30 λεπτά συμμετοχής και αυτό μου δίνει αυτοπεποίθηση και ώθηση να συνεχίσω για τα επόμενα ματς».
Οι πρώτες σου εντυπώσεις από την ομάδα; Από τους συμπαίκτες σου και το κλίμα που επικρατεί;
«Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά γιατί έχουν φροντίσει για αυτό και οι συμπαίκτες μου. Από την πρώτη στιγμή με αγκάλιασαν και με έκαναν να αισθανθώ ωραία. Ο στόχος μου είναι να πάμε καλά, να παραμείνω εδώ και φέτος να αρχίσουμε με την κατάκτηση του κυπέλλου και με την πρώτη θέση στα πλέι οφ, γιατί για το πρωτάθλημα είναι πάρα πολύ δύσκολα τα πράγματα».
Το προπονητικό κέντρο πώς το βλέπεις; Για την ΑΕΚ είναι ένα σημαντικό έργο, αν και στην Ισπανία μάλλον έχετε συνηθίσει οι παίκτες σε τέτοιες συνθήκες.
«Μην είστε σίγουροι ότι στην Ισπανία, στην Primera Division, υπάρχουν πολλά προπονητικά κέντρα σαν κι αυτό. Είναι πολύ υψηλού επιπέδου αυτό το προπονητικό κέντρο που έχει η ΑΕΚ. Πάρα πολύ καλά τα γήπεδα, πολύ καλές οι εγκαταστάσεις, οπότε νομίζω ότι τα έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε για να κάνουμε πολύ καλή δουλειά».
Ακολουθεί το ματς με τον Άρη. Σε αγχώνει το γεγονός ότι δεν ξέρεις τους αντιπάλους σου ακόμη, ενώ θες από την πρώτη στιγμή να δείξεις τι μπορείς να προσφέρεις;
«Σε όλα τα μέρη του κόσμου το ποδόσφαιρο είναι το ίδιο. Με μια μπάλα παίζεται. Σε ό,τι έχει να κάνει με την προσαρμογή δε θα βρω δυσκολίες γιατί έχω παίξει και σε άλλες χώρες και πιστεύω ότι θα είναι πολύ εύκολο να καταλάβω τις συνθήκες και να αποδώσω αυτά που μπορώ».
Μπορείς να μας πεις δύο λόγια για τον Μίτσελ και για τον Ματέος, ως ποδοσφαιριστές;
«Τον Ματέος δεν τον γνωρίζω πολύ καλά γιατί δεν είχε και πολύ χρόνο συμμετοχής στην πρώτη ομάδα της Ρεάλ Μαδρίτης. Το ότι μεγάλωσε σε αυτή την ομάδα, όμως, λέει πολλά. Ο Μίτσελ, όμως, είναι ένας καταπληκτικός ποδοσφαιριστής. Τον έχω αντιμετωπίσει όταν ήταν στη Σπόρτινγκ Χιχόν και ήταν ένας από τους παίκτες που πάντα ξεχώριζαν στον αγωνιστικό χώρο».
Κάποιο μήνυμα που θέλεις να στείλεις στον κόσμο;
«Δε δίνω ποτέ υποσχέσεις. Θέλω να συνεχίσουν να μας στηρίζουν με τον ίδιο τρόπο που έχουν στηρίξει την ομάδα ως τώρα και εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να τους δώσουμε όλη τη χαρά που θέλουν».
Τους διοικούντες την ΑΕΚ πώς τους είδες; Ποιες οι εντυπώσεις σου από τις ως τώρα επαφές σας;
«Είμαι ελάχιστο χρόνο στην ομάδα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου