Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Γκερέιρο: Δύσκολα τα πράγματα στην ΑΕΚ


Γκερέιρο: Δύσκολα τα πράγματα στην ΑΕΚ Στην αποκάλυψη ότι υπάρχουν παίκτες της ΑΕΚ που είναι απλήρωτοι ακόμη και 6 μήνες προχώρησε ο Ρότζερ Γκερέιρο σε δηλώσεις του σε Βραζιλιάνικα ΜΜΕ και πιο συγκεκριμένα στην GLOBOESPORTE.COM. «Από οικονομικής πλευράς είναι αρκετά δύσκολα. Ο σύλλογος έχει να πληρώσει δέκα μήνες ενώ στους παίκτες χρωστάει έξι μήνες. Εγώ θα κάνω κάποιες παραχωρήσεις γιατί έχω μαζέψει λεφτά με τα χρόνια που κουβαλάω, αλλά για τους νεαρούς 
παίκτες τα πράγματα είναι δύσκολα».

Στη συνέχεια ο Βραζιλιανοπολωνός αναφέρθηκε στις προσπάθειες που κάνει ο Σταύρος Αδαμίδης για να συμμαζέψει τα πράγματα. «Η διοίκηση αγωνίζεται, αλλά με την κρίση τα πράγματα είναι περίπλοκα. Κάθε λίγο υπάρχουν απεργίες στα λεωφορεία και στα τρένα (για την κατάσταση στην Ελλάδα)».

Ο Γκερέιρο επέστρεψε στην εθνική Πολωνίας μετά από σχεδόν δύο χρόνια για το φιλικό με τη Νορβηγία και ο ίδιος δεν μπορούσε να το πιστέψει. «Εξεπλάγην. Ένας φίλος μου στην Πολωνία μου τηλεφώνησε και μου είπε τα νέα. Ήταν έκπληξη και χάρηκα».

Καταλλήγοντας ο Γκερέιρο αναφέρθηκε και στον αποκλεισμό της Κορίνθιανς από τους ομίλους του Κόπα Λιμπερταδόρες της οποίας είναι οπαδός.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου