Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Τζιμπούρ: Είναι όλα ψέματα!


Ο Ράφικ Τζιμπούρ παίρνει θέση. Με δηλώσεις του στην Ώρα των Σπορ, χαρακτηρίζει ψευδή όλα όσα έγιναν, νοιώθει αδικημένος, ενώ μιλάει και για το συμβόλαιό του, αλλάζοντας τα δεδομένα. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Αλγερινός στράικερ στην εφημερίδα "ΩΡΑ":








 Τι ακριβώς συνέβη, τελικά με τον Χιμένεθ; Όντως «σκοτωθήκατε» και τον προκάλεσες να λύσετε τις διαφορές σας σε τετ α τετ;
«Είναι όλα ψέματα. Ποτέ δεν έχασα και δεν θα χάσω τον σεβασμό μου απέναντι σε κάποιον από την ομάδα. Ήταν ένας συνηθισμένος διάλογος ποδοσφαιριστή με τον προπονητή του. Τίποτα άλλο. Μετά είχαμε και ιδιωτική συζήτηση μισής ώρας στο γραφείο του. Όσα ειπώθηκαν, ήταν σε απόλυτα θετικό κλίμα και η συζήτηση μας τελείωσε εκεί».

- Ωραία. Πάμε λοιπόν επί του πρακτέου, στην περίφημη ανανέωση του συμβολαίου σου από τον Σεπτέμβρη. Γιατί ποτέ δεν την υπογράψατε με την ΑΕΚ;
«Μα, ποτέ δεν συμφώνησα με κανέναν από την διοίκηση για νέο συμβόλαιο. Τον Σεπτέμβρη, τους είπα ότι θέλω να μείνω στην ΑΕΚ, να παίζω για την ΑΕΚ και μου είπαν ότι θα κάνουν τα πάντα για να με κρατήσουν. Αυτή ήταν η τελευταία μας συζήτηση. Ήταν όμως μόνο υποσχέσεις. Ποτέ δεν με κάλεσαν να υπογράψω νέο συμβόλαιο».

- Μα δεν συμφωνήσατε για χρήματα και χρονική διάρκεια;
«Ποτέ δεν κάναμε κάποια συμφωνία για συγκεκριμένο ποσό, ή για τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου».

- Και το περίφημο ραντεβού στις 31 Δεκεμβρίου που σου ζήτησε ο πρόεδρος της ΑΕΚ και δεν πήγες;
«Ποτέ δεν με κάλεσε κανείς από τη διοίκηση και δεν μου ζήτησαν να υπογράψουμε συμβόλαιο. Και να ξέρεις ότι όποτε ζήτησαν να συναντηθούμε, από εμένα ή τον μάνατζερ μου, ήμασταν πάντα εκεί».

-Θα έχεις μάθει τα όσα έχουν γραφτεί, ότι παρακολουθούσες τις εξελίξεις για την ανανέωση του συμβολαίου του Σκόκο, για να ζητήσεις περισσότερα χρήματα.
«Περισσότερα από ποια; Αφού ποτέ δεν είχα συμφωνήσει για τα χρήματα του νέου μου συμβολαίου. Και να ξέρεις ότι ποτέ δεν θα συζητούσα το συμβόλαιο μου βάζοντας τη συζήτηση σε βάση σύγκρισης με το συμβόλαιο κάποιου συμπαίκτη μου».

- Πολλοί είπαν ότι σχεδίαζες τη μετακίνηση σου σε άλλη μεγάλη ελληνική ομάδα. Για παράδειγμα ειπώθηκε ότι πήγες στο ΟΑΚΑ για να δεις τον αγώνα Παναθηναϊκού - Μπαρτσελόνα.
«Λοιπόν κοίτα: Δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τον Παναθηναϊκό. Είμαι φαν της Μπάρτσα από μικρό παιδί και ήταν πολύ σημαντικό για μένα να δω από κοντά την καλύτερη ομάδα του κόσμου. Με όποιον και αν έπαιζε αντίπαλο στην Ελλάδα, θα πήγαινα να δω το ματς».

- Και για την παρουσία σου στο Καραϊσκάκη, στο φιλανθρωπικό αγώνα του Ολυμπιακού με τους φίλους Ζιντάν - Ρονάλντο και τη χειραψία σου με τον Μαρινάκη;
«Ήμουν εκεί για να παρακολουθήσω ένα παιχνίδι για ένα τόσο καλό σκοπό, αλλά και γιατί ο φίλος μου και αρχηγός της Αλγερίας συμμετείχε στο παιχνίδι και βρήκα την ευκαιρία να πάω να τον δω. Όσο για τον ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού, είχαμε μια απλή χειραψία, όπως το ίδιο βράδυ, στη δεξίωση μετά το ματς, είχα και με πολλούς ακόμη ανθρώπους του ποδοσφαίρου. Θέλω να γίνει ξεκάθαρο αυτό: Ποτέ δεν διαπραγματεύτηκα με κανέναν άλλον σύλλογο, όσο καιρό είμαι στην ΑΕΚ. Γιατί η ΑΕΚ μου αρέσει και είναι η ομάδα μου».

Βέβαια ο ίδιος ο παίκτης στις 8 Σεπτεμβριου έλεγε ότι πρόκειται για ένα θέμα τυπικό, ενώ επίσημα η ΑΕΚ μία ημέρα νωρίτερα είχε αναφέρει μέσω του επίσημου site της τη συμφωνία με τον Αλγερινό

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου