Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Γεωργέας: «Δεν φοβόμαστε κανέναν!»


Στο τελευταίο παιχνίδι του 2010 στην Λάρισα, ο Νίκος Γεωργέας πέτυχε το πρώτο του γκολ με την φανέλα της ΑΕΚ. Ο Μεσσήνιος αμυντικός μετά από μία δεκαετία στην Ενωση έχει δει πολλά και έχει βιώσει πολλά, για αυτό και η γνώμη του έχει μεγάλη σημασία… Ο «Φούλης» μίλησε στο match program του αγώνα με την Κέρκυρα αναφερόμενος στην πορεία της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα και τον στόχο του Κυπέλλου Ελλάδος.



Αναλυτικά η συνέντευξη:
Συμπλήρωσες δέκα χρόνια στην ΑΕΚ, κάτι που λίγοι παίκτες έχουν καταφέρει. Πως αισθάνεσαι;«Είναι πολύ ωραίο να ανήκεις δέκα χρόνια σε μια μεγάλη ομάδα και προπαντώς στην ΑΕΚ. Παρόλο που μέχρι στιγμής έχω κατακτήσει μόνο ένα Κύπελλο έχω περάσει πολύ καλά αυτή τη δεκαετία».

Ποια είναι η πιο ευχάριστη και ποια η πιο δυσάρεστη ανάμνησή σου από αυτή την δεκαετία;«Η πρώτη ευχάριστη στιγμή ήταν όταν ήρθα στην ΑΕΚ, μετά βάζω το Κύπελλο που κατακτήσαμε το 2002 και άλλες στιγμές χαράς που ζήσαμε. Δυσάρεστοι για μένα ήταν φυσικά οι τραυματισμοί, για αυτό λέω πάντα ότι το σημαντικότερο πράγμα είναι η υγεία».

Κόντρα στην Λάρισα πέτυχες το πρώτο σου γκολ με τα κιτρινόμαυρα. Πως ένιωσες τη στιγμή που είδες τη μπάλα στα δίχτυα;«Μπορώ να πω ότι δεν το πίστευα ότι κατάφερα επιτέλους να βάλω γκολ! Ήταν ένα υπέροχο συναίσθημα για εμένα να βλέπω τη μπάλα να καταλήγει στα δίχτυα».

Πως πιστεύεις ότι θα παρουσιαστεί η ΑΕΚ στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος;«Έχουμε καλούς παίκτες και προπονητή, αλλά πρέπει να αλλάξουμε τη νοοτροπία που μας διακατέχει όταν παίζουμε κόντρα σε μικρές ομάδες. Με τις μεγάλες δείξαμε ότι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα και το ίδιο πρόσωπο πρέπει να παρουσιάζουμε και στα θεωρητικά ευκολότερα παιχνίδια».

Είναι εφικτή η κατάκτηση του Κυπέλλου μετά τη δύσκολη κλήρωση της ομάδας;«Είναι όντως μια δύσκολη κλήρωση, γιατί στον προημιτελικό αντιμετωπίζουμε τον Παναθηναϊκό και στον ημιτελικό άλλη μια μεγάλη ομάδα. Ωστόσο αποδείξαμε στο πρωτάθλημα ότι αν είμαστε σε καλή ημέρα δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα από κανέναν».

Πόσο δύσκολο είναι για έναν 34χρονο ποδοσφαιριστή να επιστρέφει μετά από τέσσερις μήνες τραυματισμού;«Είναι πολύ δύσκολο, γιατί εκεί που λες "είμαι 34, έχω ακόμα δύο χρόνια καριέρα μπροστά μου" μπαίνεις σε μια τετράμηνη ταλαιπωρία. Ωστόσο το έχω ξαναπεράσει όταν ήμουν νεότερος και μάλιστα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, οπότε έμαθα να μην το βάζω κάτω. Ο προπονητής μας με εμπιστεύθηκε στον αγώνα με την Λάρισα και νομίζω ότι τον δικαίωσα».

Το συμβόλαιό σου ολοκληρώνεται το καλοκαίρι. Ποια είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον;«Αν είμαι καλά και μπορώ να παίξω πιστεύω ότι θα τελειώσω την καριέρα μου στην ΑΕΚ. Αυτό είναι που θέλω πάνω από όλα».

Ξεχωρίζεις κάποιον από τους εννέα προπονητές με τους οποίους έχεις δουλέψει κατά τη θητεία σου στον σύλλογο;«Από όλους έχω πάρει κάτι καλό και όλοι με βοήθησαν. Αυτό κρατάω και θα ήταν άδικο να ξεχωρίσω κάποιον».

Τι ελπίζεις να φέρει ο νέος χρόνος στην ομάδα και τι σε εσένα;«Θα ήθελα να φέρει στην ομάδα μια αγωνιστική ταυτότητα και ισορροπημένες εμφανίσεις σε όλα τα παιχνίδια, γιατί έχουμε το ελλάτωμα της αστάθειας. Σε προσωπικό επίπεδο θα ήθελα να είμαι υγιής, κάτι που εύχομαι και για όλο τον κόσμο. Πρώτα από όλα η υγεία, τα υπόλοιπα έρχονται στη συνέχεια».

Είσαι ο αγαπημένος των φιλάθλων της ΑΕΚ. Θα ήθελες να τους περάσεις κάποιο μήνυμα;«Όπως έχω πει πολλές φορές εγώ θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Δεν έχουμε δώσει πολλές χαρές στους φιλάθλους μας τα τελευταία χρόνια, για αυτό φέτος πρέπει να πάρουμε το Κύπελλο και στο πρωτάθλημα να κατακτήσουμε τουλάχιστον τη δεύτερη θέση που οδηγεί στο Τσάμπιονς Λιγκ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου