Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Χιμένεθ: Παικταράς ο Μίτσελ!


Απέφυγε με μαεστρία κάποιες ερωτήσεις που είχαν να κάνουν σε μεταγραφικά θέματα, όμως η συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το Σάββατο το μεσημέρι στα Σπάτα ο Μανόλο Χιμένεθ έβγαλε ειδήσεις. Ο Ισπανός ερωτηθείς για τον Ισπανό αμυντικό χαφ Μίτσελ δεν διέψευσε το ενδιαφέρον της ΑΕΚ προς το πρόσωπό του, όμως... θόλωσε τα νερά: «Αν ο Μίτσελ ερχόταν και είναι στο επίπεδο που ήταν στην Σπόρτιγν Χιχόν είναι ένας τεράστιος παίκτης. Είναι ένα αμυντικό χαφ και η αλήθεια είναι πως στην διάθεση μας έχουμε μόνο ένα καθαρό αμυντικό χαφ.
Αν ο Μίτσελ είναι στο ίδιο επίπεδο με την Χιχόν, ακόμα και η Ρεάλ θα τον ήθελε. Έχω χάσει λίγο τα ίχνη του τον τελευταίο καιρό, αλλά είναι σπουδαίος παίκτης», είπε ο Χιμένεθ αφήνοντας κάθε ενδεχόμενο ανοικτό για την πορεία. Αντίθετα φαίνεται ότι έκλεισε την πόρτα στους Λουσέν, Ροτέν και Ντρπιτς
«Είμαι ανοικτός στο να έρχονται κάποιοι παίκτες για να δοκιμαστούν. Αλλά όχι ποδοσφαιριστές που δεν γνωρίζω. Έχω εμπιστοσύνη σ' όλο το τεχνικό τιμ της ΑΕΚ. Αν υπάρχει ποδοσφαιριστής που δεν γνωρίζουμε και μπορεί να έρθει και να δοκιμαστεί δεν έχω πρόβλημα. Αν δεν είναι νεαρός και δεν έχει φιλοδοξίες, δεν πρόκειται να μείνουν εδώ. Έχουν έρθει πολλοί για δοκιμές, δεν ήταν νεαροί, δεν ήταν καλύτεροι από εκείνους που είναι εδώ και γι αυτό δεν μας κάνουν», τόνισε με νόημα ο Ισπανός.

Στο θέμα που έδειξε να μην έχει πρόβλημα να τονίσει ότι κάτι μπορεί να κινηθεί για την ΑΕΚ είναι η περίπτωση του Γάλλου ακραίου μπακ Καρόλ: «Έχω πληροφορίες γι αυτόν τον ποδοσφαιριστή, αλλά δεν τον γνώριζα. Όταν θα έχω όλες τις πληροφορίες θα μπορώ  να πω».
Ενώ για την περίπτωση του Γεωργιάδη του Πανσερραϊκού ήταν γλαφυρότατος.  Πρώτα χαμογέλασε και στην συνέχεια είπε με νόημα. «Δεν θα μιλήσω για κανέναν παίκτη που να μπορεί να έρθει ο Ολυμπιακός και να τρέξει να τον αποκτήσει».


Πάντως ο Χιμένεθ έσπευσε για μια ακόμα να... ζητήσει ρεαλισμό, όσον αφορά τις μεταγραφικές προσδοκίες. «Θέλω τους καλύτερους ποδοσφαιριστές για την ΑΕΚ. Αλλά είναι μια πραγματικότητα. Οι καλύτεροι για την ΑΕΚ, είναι αυτοί που έχουμε αυτή την στιγμή. Για ονειρευτούμε μεγάλες μεταγραφές πρέπει να έχουμε πολλά λεφτά. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Να δουλέψουμε με ειλικρίνεια και να βρούμε τις καλές λύσεις. Να μην πουλάμε νούμερα. Τις μεταγραφές τις συζητάμε εδώ και καιρό. Και αυτό μας αποπροσανατολίζει λίγο. Οι ποδοσφαιριστές που έχω στην διάθεση μου, είναι οι μεταγραφές. Και δεν θέλω να έρθει κανείς που να μην είναι καλύτερος. Ο κύριος Γκρέταρσον και όλη η ΑΕΚ δουλεύει για να βρεθούν λύσεις. Θα προσπαθήσουμε να φέρουμε κάποιους παίκτες. Αν είναι αυτοί που ξέρω, θα είναι παίκτες που όχι μόνο θα κάνουν καλό στην ΑΕΚ, αλλά δεν θα μπορούσαν εύκολα να έρθουν στην Ελλάδα. Διότι είναι βασικοί στην Ισπανία. Αλλά είναι δύσκολο να έρθουν. Και υπερβολικά ακριβοί. Άρα θα δούμε άλλες λύσεις. Αν δεν έρθουν αυτοί που θέλω, θα εμπιστευτώ εκείνους που η ομάδα έχει παρακολουθήσει εδώ και καιρό».


Όσον αφορά το θέμα με τον Ράφικ Τζιμπούρ ο προπονητής σχολίασε: «Δυστυχώς το θέμα το Τζιμπούρ το έχω κάνει πέρα. Ελπίζω για τελευταία φορά. Δεν είχα κανένα πρόβλημα πριν από εκείνο το επεισόδιο. Τον θεωρούσα καλό ποδοσφαιριστή. Σέβομαι όποια απόφαση πάρουμε σαν σύλλογος. Εγώ λύνω τα προβλήματα τα τωρινά. Και κτίζω μια ομάδα για το μέλλον. Δεν θα κοιτάω τον καθρέφτη για να δω ποιος έρχεται πίσω. Η απόφαση είναι να βρίσκεται ο Τζιμπούρ εκτός ομάδας. Είναι μια απώλεια. Η ομάδα είναι πάνω απ' όλα. Έχουν περάσει στην ιστορία της ΑΕΚ πολλοί παίκτες και προπονητές. Η ΑΕΚ είναι αυτή που διατηρείται στον χρόνο.
Δεν έχω καμία υποχρέωση να απαντήσω, αλλά ούτε καν να διαβάσω τι λέει. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, κάποια διαμάχη που πρέπει να λυθεί δικαστικώς, ο καθένας τραβάει τον δικό του δρόμο. Το μόνο που θα με ενδιέφερε θα ήταν αν ο Τζιμπούρ ήταν ακόμα στην δική μου διάθεση. Όταν η ομάδα αποφασίζει να αποχωρήσει ο Τζιμπούρ, του εύχομαι τα καλύτερα σαν άνθρωπο, του εύχομαι τα καλύτερα σαν επαγγελματία ποδοσφαιριστή, αλλά δεν είναι στο χέρι μου να πάρω καμία απόφαση. Ότι και αν αποφασίσει η ομάδα, θα την δεχθώ. Και αν είναι κάτι άλλο θα το συζητήσω για να βρω μια λύση. Εμένα δεν με υποχρεώνει κανείς να κάνω τίποτα. Μόνο ο θεός».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου