Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Γεωργιάδης: Eίμαι πρώτη επιλογή του Χιμένεθ


Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ», ο Γιώργος Γεωργιάδης του Πανσερραϊκού αποκάλυψε πως ο Μανόλο Χιμένεθ τον θέλει στην ΑΕΚ χαρακτηρίζοντας τιμητικό το ενδιαφέρον του Ισπανού προπονητή.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γεωργιάδη:
-Διαβάζω κάτι δημοσιεύματα και την «ομάδα της καρδιάς σου» και κάτι τέτοια. Να σου δώσω μια συμβουλή; Αυτά με τις ομάδες της καρδιάς μπορεί να σε χαντακώσουν.-Τίποτα, εγώ δεν υποστηρίζω καμία ομάδα! Είμαι 6 χρόνια στις Σέρρες, δεν έχω ομάδα της καρδιάς που να με κάνει να προτιμάω ή όχι μεταγραφή, διαφωνώ κάθετα με αυτά. Είμαι επαγγελματίας.


-Αληθεύει ότι σε πλησίασε η ΑΕΚ;
Δεν θα ήθελα να μιλήσω.
-Μόνο αυτό πες μου.-Μου μεταφέρθηκε προσωπικά το θερμό ενδιαφέρον της ΑΕΚ και μάλιστα του προπονητή της, κάτι που με τιμάει. Είναι σημαντικό να σε θέλει  ο προπονητής μιας μεγάλης ομάδας και να σε θέλει για πρώτη επιλογή.
Σίγουρα. Όμως αν πας σε ένα καράβι που βουλιάζει, όσο καλός και αν είσαι, θα σε πάρει το καράβι στον βυθό μαζί του...Επίσης, στον Ολυμπιακό, πλέον, δίνονται ευκαιρίες σε «ελληνόπουλα», βλέπεις ότι παίζουν ο Ποτουρίδης και ο Φετφατζίδης που είναι πολύ μικροί. Είδες και ο Τοροσίδης με τον Αβραάμ, ήρθαν νέοι στον Ολυμπιακό και τι εξέλιξη πήραν. Η καλύτερη θέση σου;-Δεξί χαφ. Στον Πανσερραϊκό, όμως, παίζω πιο πολύ αριστερά λόγω επιλογής του προπονητή μου, επειδή έχουμε δεξιά τον Μπέλιτς. Μου αρέσει και αριστερά το ίδιο.
-Έχεις και τα δύο πόδια;-Ναι, Βέβαια είμαι δεξιοπόδαρος. Αλλά δεν έχω πρόβλημα να σεντράρω και να σουτάρω με το αριστερό.
-Το ότι έχεις και τα δύο πόδια το δούλεψες ή το είχες από μικρός;-Το είχα από μικρός.
-Οι θέσεις που μπορείς να παίξεις; Οι θέσεις που έχεις παίξει;-Και τις πέντε θέσεις μπροστά τις έχω παίξει! Όμως μία θέση από αυτές μου ταιριάζει.
-Για πες μου.-Έχω παίξει δεξιά, έχω παίξει αριστερά, έχω παίξει στον άξονα στο κέντρο, έχω παίξει πίσω από τον φορ, έχω παίξει και φορ. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι να παίζω μόνος μου στην κορυφή, ως φορ. Δεν είμαι σέντερ φορ.
-Θεωρείς πιο καλή σου θέση δεξί χαφ;-Ναι, επειδή είναι πιο καλό το δεξί μου πόδι.
-Που πιστεύεις ότι χρειάζεσαι δουλειά περισσότερο;-Στον τομέα της δύναμης.
-Και για ποια στοιχεία σου νιώθεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση;-Στο ένας εναντίον ενός με την μπάλα στα πόδια. Και στην ταχύτητά μου και την αντοχή μου.
-Πως εξηγείς την αλματώδη άνοδό σου φέτος;-Πήρα περισσότερες ευκαιρίες σε σχέση με πρόπερσι στη Σούπερ Λίγκα. Τότε πιστεύω ότι είχα αδικηθεί. Με την κλήση μου στην Εθνική ανδρών από τον κύριο Σάντος άλλαξαν τα πάντα. Και στο πώς με έβλεπαν στις Σέρρες, στο πως με αντιμετώπιζε ο προπονητής και στην ψυχολογία μου, στην αυτοπεποίθηση. Μετά την κλήση στην Εθνική άλλαξαν τα πάντα.
-Το πρωτάθλημα πως το βλέπεις; Στην κορυφή και στην «ουρά»;-Για την κορυφή πιστεύω ότι είναι νωρίς ακόμα, το πρωτάθλημα έχει δρόμο. Ο Ολυμπιακός βέβαια έχει σοβαρό προβάδισμα, όχι μόνο επειδή είναι 5 βαθμούς μπροστά, αλλά επειδή δείχνει πιο σταθερός από τον Παναθηναϊκό, πείθει περισσότερο. Για την «ουρά» πιστεύω ότι δεν έχει κριθεί τίποτα. Ακόμα και η Λάρισα έχει πιθανότητες. Φέτος με 2 σερί νίκες ανεβαίνεις 4 θέσεις στη βαθμολογία. Είναι κοντά όλες οι ομάδες. Και εμείς θα το παλέψουμε. Παρ ' ότι έχουμε δύσκολο ματς με τον Ολυμπιακό τώρα, έπειτα έχουμε θεωρητικά πιο εύκολα ματς. Περάσαμε τα δύσκολα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου