Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

«Ερχομαι στην ΑΕΚ του Χιμένεθ»


Η παρουσία του Μανόλο Χιμένεθ μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική για τον ερχομό Ιβάν Γκονζάλεθ της Μάλαγα σε περίπτωση που η ΑΕΚ ενδιαφερθεί ουσιαστικά για τον παίκτη. Ο ίδιος πάντως δεν έκλεισε την πόρτα στην Ένωση με δηλώσεις του στην «Sportday» , στην οποία και τόνισε αναλυτικά:

«Απ' όσο γνωρίζω η Μάλαγα θέλει να με παραχωρήσει δανεικό και όχι να με πουλήσει. Περιμένω από τον μάνατζερ μου να με ενημερώσει για τις προτάσεις που θα προκύψουν. Δεν αποκλείω τίποτα. Αν η ΑΕΚ ενδιαφερθεί για την απόκτηση μου, θα εξετάσω αυτό το ενδεχόμενο. Σε αυτή τη φάση δεν με απασχολεί αν θα παίζω στην Ισπανία ή στην Ελλάδα. Είμαι 22 ετών και αυτό που με απασχολεί περισσότερο τώρα είναι να έχω χρόνο συμμετοχής για να αποκτώ συνεχώς μεγαλύτερη εμπειρία και αυτοπεποίθηση. Αυτή είναι η προτεραιότητα μου και όχι το οικονομικό κομμάτι, θέλω να προοδεύσω σαν παίκτης και αν η ΑΕΚ μου προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, θα αποδεχόμουν μια πρόταση της, εφόσον ήταν σύμφωνη και η Μάλαγα»

Για τον Μανόλο Χιμένεθ:
«Είναι ένας πολύ σημαντικός προπονητής. Είχε κάνει πολύ καλή δουλειά στην Σεβίλλη και είναι τεχνικός που δουλεύει με νεαρούς παίκτες. Αυτό είναι σημαντικό και αν υπάρξει επίσημη πρόταση, αυτός θα είναι καθοριστικός παράγοντας».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου