Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Μπερνς: Είναι πολύ καλός προπονητής ο Χιμένεθ!


«Χιμένεθ και Σπάτα»Στο ματς με την Χάιντουκ στην Κροατία ο Νέιθαν Μπερνς έκανε την πρώτη του μεγάλη εμφάνιση με την φανέλα της ΑΕΚ και βοήθησε τα μέγιστα στο τελικό 1-3 που έκανε την ομάδα του φαβορί για την πρόκριση στην επόμενη φάση του Γιουρόπα Λιγκ μαζί με την Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης «Η εμφάνιση μου κόντρα στην Χάιντουκ ήταν η καλύτερη στην ΑΕΚ. Ηταν πολύ δύσκολες συνθήκες, το γήπεδο λασπωμένο και σε κακή κατάσταση και τα πόδια βάραιναν πολύ. Είμαι πολύ χαρούμενος για την εμφάνιση μου» είπε ο Αυστραλός μεσοεπιθετικός μιλώντας στο match program του αγώνα με την Λάρισα.
Στην συνέχεια ο Μπερνς σχολίασε τον Μανόλο Χιμένεθ τονίζοντας «Είναι πολύ καλός προπονητής ο Χιμένεθ. Ανοιχτός, του αρέσει πολύ η επικοινωνία σε συλλογικό και ομαδικό επίπεδο. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να σου μιλάει ο προπονητής σου, είτε έχει να σου πει κάτι θετικό είτε μία αλήθεια που πονάει γιατί έτσι ξέρεις καλά τι σκέφτεται, τι θεωρείς ότι μπορείς και πρέπει να διορθώσεις. Όταν δε
ν ξέρεις τι σκέφτεται ο προπονητής δεν ξέρεις που υστερείς, που κάνεις λάθη και που πρέπει να βελτιωθείς», ενώ για το νέο προπονητικό κέντρο της ΑΕΚ στα Σπάτα είπε «Εχει βοηθήσει πολύ το νέο προπονητικό κέντρο. Βοηθά τον τρόπο παιχνιδιού μας και την σωματική μας κατάσταση. Δεν έχουμε πλέον τόσους τραυματισμούς».

Για την πορεία της ΑΕΚ στην Σούπερ Λίγκα υπογράμμισε «Απέχουμε 10 βαθμούς από την κορυφή. Πρέπει να προσπαθήσουμε να φτάσουμε όσο γίνεται πιο κοντά. Χάνουμε πολύτιμους βαθμούς σε παιχνίδια και δεν θα έπρεπε να χάνουμε. Υπάρχει και ο ευρωπαϊκός στόχος και το Κύπελλο Ελλάδος» και για την ευρωπαϊκή πορεία είπε «Πιστεύω μπορούμε να πάρουμε την ισοπαλία στο ματς με την Ζενίτ στο ΟΑΚΑ και έτσι να περάσουμε στην επόμενη φάση του Γιουρόπα Λιγκ. Μετά δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο ποδόσφαιρο, προχωράμε και βλέπουμε. Όλα είναι πιθανά».
Για το περσινό δανεισμό του στην Κέρκυρα σχολίασε «Με βοήθησε πολύ ο δανεισμός στην Κέρκυρα. Έπαιξα σε 30 ματς, ανέβηκε η ομάδα κατηγορία και εγώ με τις συμμετοχές μου απέκτησα καλή φυσική κατάσταση και αυτοπεποίθηση. Δυνάμωσα τόσο στο σώμα και στο μυαλό. Και επιπλέον έμαθα και την ελληνική ποδοσφαιρική νοοτροπία». Επίσης, απάντησε και σε ερώτηση για το ότι η ΑΕΚ έχει κερδίσει μόλις ένα πέναλτι στην Ελλάδα και 4 στην Ευρώπη τονίζοντας «Πολύ καλή ερώτηση. Έχουμε αρκετούς παίκτες διεθνείς και φαίνεται η εμπειρία τους στα ευρωπαϊκά ματς, ίσως αυτή είναι η απάντηση». Για την συμμετοχή του στην εθνική Αυστραλίας τόνισε «Είμαι περήφανος για τις συμμετοχές μου στην εθνική Αυστραλίας και όποτε μου δίνεται η ευκαιρία θα συμμετέχω με μεγάλη χαρά».
Τέλος, ο Μπερνς σχολίασε για το ότι δεν έχει βάλει γκολ ακόμα με την ΑΕΚ και έστειλε και το μήνυμα του στον κόσμο της ΑΕΚ λέγοντας «Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι, για να μην αγχωθώ. Ξέρω ότι όσο συνεχίζω να δουλεύω σκληρά κάποια στιγμή θα έρθει και το γκολ. Μου έτυχαν κάποιες ευκαιρίες, αλλά δεν μου βγήκαν. Σίγουρα θέλω να σκοράρω και πιστεύω ότι με την σκληρή δουλειά θα έρθει και αυτό. Κάθε μέρα και κάθε παιχνίδι που θα έρχεται θα μαθαίνω και θα βελτιώνομαι. Πιστεύω ότι αυτή η εμπειρία θα βοηθήσει πολύ. Ειδικά του χρόνου όπου ελπίζω να κατακτήσουμε τίτλους».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου