Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

«Θέλω να μείνω»


«Θέλω να μείνω»Την επιθυμία του να παραμείνει στην ΑΕΚ εκφράζει συνέχεια ο Ίσμαελ Μπλάνκο. Σύμφωνα λοιπόν με την εφημερίδα «Εξέδρα» ο Αργεντίνος, μιλώντας με συμπαίκτες του, ξεκαθάρισε πως στόχος του είναι να ανανεώσει το συμβόλαιο του με την Ένωση με τους εκπροσώπους του βέβαια να προσπαθούν να τον εξασφαλίσουν.
«Εγώ αυτό που θέλω είναι να μείνω στην ομάδα και την επιθυμία μου αυτή τη μεταφέρουν οι ατζέντηδές μου στη διοίκηση. Βέβαια, εκείνοι προσπαθούν να με εξασφαλίσουν και εγώ τους εμπιστεύομαι απόλυτα και τους αφήνω να χειριστούν εκείνοι την υπόθεση χωρίς να εμπλέκομαι εγώ στο συγκεκριμένο θέμα. Κουράστηκα να ασχολούμαι, άλλωστε» τόνισε ο Μπλάνκο. Πάντως πλέον είναι ξεκάθαρο ότι το κλίμα έχει αλλάξει και είναι πολύ πιθανό να βρεθεί η χρυσή τομή και ο «Ζορό» να φορά έως το 2013 τα κιτρινόμαυρα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου