Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Τζεμπούρ: «Στην ΑΕΚ έχω βρει τον εαυτό μου»!

Τζεμπούρ: «Στην ΑΕΚ έχω βρει τον εαυτό μου»!
Δηλώσεις που εφόσον δεν… διαψευστούν από τον ίδιο (έχει γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν), επιβεβαιώνουν την πρόθεση του Ραφίκ Τζεμπούρ να μείνει στην ΑΕΚ, φιλοξενεί το πρακτορείο ειδήσεων της Αλγερίας «APS». Σύμφωνα με εκείνο, ο «τρομοκράτης» δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος στην «Ένωση» και… καθόλου διατεθειμένος να αποχωρήσει από αυτή.«Ειλικρινά έχω βρει τον εαυτό μου και δεν βλέπω κανέναν λόγο να εγκαταλείψω την ΑΕΚ αυτήν την περίοδο», φέρεται να είπε ο Τζεμπούρ και να εξήγησε: «Έχω φτάσει σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο και δεν θα ήθελα να αλλάξει κάτι». 
Ο «τρομοκράτης», εξάλλου, παρουσιάζεται να μίλησε στο κρατικό ραδιόφωνο της Αλγερίας και για την πορεία του τραυματισμού του στην ωμοπλάτη, δείχνοντας ανακουφισμένος για την εξέλιξη της αποθεραπείας του: «Ευτυχώς όλα κύλησαν ομαλά και σύντομα επιστρέφω στους αγώνες. Είναι σκληρό να αναγκάζεσαι να απέχεις, αλλά έπρεπε να αντιμετωπίσω με υπομονή το πρόβλημά μου». 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου