Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Τζιμπούρ: «Είμαστε μαχητές και παλεύουμε»

«Είμαστε μαχητές και παλεύουμε»

Ο Ράφικ Τζιμπούρ έγραψε στο προσωπικό του blog για την ΑΕΚ


«Γεια σας φίλοι μου, στο διάστημα που δεν είχαμε επαφή περάσαμε εύκολα με μια ευρύτατη νίκη από την έδρα του Πανθρακικού για το κύπελλο, χάσαμε από τον Πανιώνιο στο πρωτάθλημα και αναδειχθήκαμε χθες ισόπαλοι με την Άντερλεχτ. Για το παιχνίδι κυπέλλου, δεν έχω να πω πολλά. Υπήρξε τεράστια διαφορά δυναμικότητας και κερδίσαμε εύκολα. Είναι ένας από τους στόχους μας η κατάκτηση του κυπέλλου και συνεχίζουμε την προσπάθεια.

Στη Νέα Σμύρνη απέναντι στην πρώην ομάδα μου δεν ήμασταν καλοί. Είχαμε την ευκαιρία να μειώσουμε τη διαφορά από τους πρωτοπόρους, να πλησιάσουμε σε απόσταση βολής από την κορυφή όμως δεν τα καταφέραμε. Δεν τα παρατάμε. Να ξέρουν οι φίλοι της ΑΕΚ ότι θα παλέψουμε. Είμαστε μαχητές. Έχουμε το πνεύμα του μαχητή και θα δίνουμε μάχη σε κάθε αγώνα.
Με την Άντερλεχτ, προσπαθήσαμε για τη νίκη. Είμαστε ευτυχισμένοι για αυτό τον αγώνα για ένα πράγμα. Προσπαθήσαμε να παίξουμε ποδόσφαιρο κυριαρχίας και όχι να κλέψουμε τη νίκη. Κάναμε ευκαιρίες, προηγηθήκαμε, όμως στο τέλος μας έμεινε μια γλυκόπικρη γεύση. Σίγουρα για τον κόσμο μας η ισοπαλία δεν είναι θετικό αποτέλεσμα, όμως εμάς μας επιτρέπει να παραμείνουμε ζωντανοί στη διεκδίκηση της πρόκρισης.
Μας δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να πιστεύουμε. Όλοι μας προσπαθήσαμε πολύ. Τα παιδιά που κλήθηκαν να αντικαταστήσουν τους απόντες τα έδωσαν όλα. Είμαστε ακόμα ζωντανοί και αυτό σημαίνει πολλά τώρα που υπάρχουν σημαντικές απουσίες. Εγώ πάντα θα έχω το κεφάλι ψηλά και ελπίζω να συμφωνούν και οι συμπαίκτες μου με αυτό. Θα το πιστεύουμε μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο του τελευταίου ματς του ομίλου ότι μπορούμε την πρόκριση. Όλοι μαζί θα οδηγήσουμε την ΑΕΚ ψηλότερα.
Προσπαθούμε όλοι για την ΑΕΚ, είμαστε επαγγελματίες. Δεν ψάχνουμε δικαιολογίες για τίποτα. Δουλεύουμε στις προπονήσεις και θέλουμε να παρουσιαζόμαστε σε κάθε αγώνα ολοένα και καλύτεροι. Εγώ για παράδειγμα είχα φορτωμένο καλοκαίρι με το Παγκόσμιο Κύπελλο αλλά δεν θα πάψω να τα δίνω όλα σε κάθε ματς. Το ίδιο κάνουν και οι συμπαίκτες μου.
Τώρα μας περιμένει ένας αγώνας στην έδρα μας με τον Εργοτέλη. Δεν μου αρέσει να λέω πολλά πριν από τα ματς. Θα κάνουμε το ένα ή θα κάνουμε το άλλο. Είναι περιττό νομίζω να υπογραμμίσω την αναγκαιότητα της νίκης. Μόνο νίκη είναι το σύνθημά μας για αυτόν τον αγώνα και αν παίξουμε σαν ΑΕΚ νομίζω ότι θα τα καταφέρουμε. Είμαστε ακόμα στην αρχή της σεζόν και παραμένουμε μέσα σε όλους τους στόχους. Τώρα έχουμε ανάγκη τη στήριξη του κόσμου μας περισσότερο από ποτέ. Θα ήθελα πολύ να έβλεπα χιλιάδες οπαδούς μας στον αγώνα της Δευτέρας στο Ολυμπιακό Στάδιο.

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Δεκτές και οι παρατηρήσεις σας,
αλλά και οι ερωτήσεις σας,
Ράφικ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου