Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Σκόκο: Έμεινα για το πρωτάθλημα!


Ο Αργεντινός μίλησε από τα Σπάτα για την ανανέωση του συμβολαίου του, το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και τη συνέχεια.Απόλυτα ικανοποιημένος παρουσιάστηκε ο Νάτσο Σκόκο στην πρώτη του συνέντευξη μετά την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο με την ΑΕΚ. Ο Αργεντινός μιλώντας μετά το τέλος της πρωινής προπόνησης στα Σπάτα αναφέρθηκε στην απόφασή του να υπογράψει με την Ένωση ως το 2013. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Αυτή η εξέλιξη σε ικανοποιεί; Ήταν αυτό που ήθελες περισσότερο
;«Βεβαίως, ήταν αυτό που ήθελα, αλλιώς δεν θα είχα υπογράψει. Τόσο η οικογένειά μου, όσο και αυτοί που έχω γύρω μου έλεγαν πάντα να είμαι καλός με αυτούς που μου φέρονται καλά. Έτσι ήθελα να φερθώ σωστά στον πρόεδρο και στους ανθρώπους της ΑΕΚ».

Η ανανέωση συμβολαίου ανεβάζει τον πήχη όσον αφορά την επίτευξη αγωνιστικών στόχων;
«Δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι. Εγώ θέλω να δίνω πάντα το 100% των δυνατοτήτων μου για την ΑΕΚ και έχουμε πάντα τους ίδιους στόχους. ακόμα και αν δεν είχαν ανανεώσει θα έδινα τα πάντα για αυτή τη φανέλα»,

Συζητούσες καιρό με την ΑΕΚ αλλά ανανέωσες δύο 24ωρα πριν το ντέρμπυ με τον Ολυμπιακό. Θέλεις να στείλεις κάποιο μήνυμα στον κόσμο;
«Είναι αλήθεια ότι συζητήθηκαν πολλά πράγματα και αρκετά από αυτά που γράφτηκαν και ειπώθηκαν εγώ δεν τα είπα ποτέ. Στον κόσμο το μόνο που μπορώ να πω είναι να μας στηρίξει, να μας βοηθήσει τόσο στο αυριανό ντέρμπυ με τον Ολυμπιακό όσο και στα επόμενα παιχνίδια μας. Εμείς θα δώσουμε το 120% των δυνατοτήτων μας για αυτόν».

Υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα για εσένα στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό; Θα ήθελες να δώσεις ένα γκολ ακόμα για τους φιλάθλους μας;
«Πάντα ήμουν τυχερός και κατάφερνα να σκοράρω κόντρα στον Ολυμπιακό. Αυτά τα γκολ είναι ιδιαίτερα. Δεν έχω στο μυαλό μου μόνο το να σκοράρω, αλλά και να βοηθήσω ώστε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Θέλουμε να δώσουμε χαρά στον κόσμο της ΑΕΚ, γιατί πραγματικά την αξίζει».

Θέλεις να απαντήσεις στους φιλάθλους του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού που μετά την ανανέωση λένε ότι είσαι παίκτης χωρίς φιλοδοξίες
;«Βεβαίως ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει αλλά αυτός που παίρνει τις αποφάσεις είμαι εγώ. Από την πρώτη ημέρα που έχω έρθει στην ομάδα είμαι πολύ ικανοποιημένος και όλοι μου έχουν φερθεί άψογα. Έχω πολύ μεγάλη όρεξη να κερδίσω κάτι με την ΑΕΚ».

Μέχρι το 2013 τουλάχιστον θα είσαι παίκτης της ΑΕΚ. Πιστεύεις ότι θα καταφέρεις να κερδίσεις κάποιον τίτλο;
«Αυτός είναι ο στόχος που έχω. Το να κερδίσουμε το πρωτάθλημα είναι ένας από τους στόχους που έχουμε, αλλά για να πετύχουμε κάτι τέτοιο πρέπει να βελτιωθούμε πάρα πολύ».

Είσαι 100% έτοιμος για τον αυριανό αγώνα;
«Είμαι απόλυτα έτοιμος, με πολύ διάθεση και όρεξη. Θέλω να κερδίσουμε και να μειώσουμε τη βαθμολογική διαφορά με τον Ολυμπιακό».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου