Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

«Θα τους απαντάω f... u»


«Θα τους απαντάω f... u»
Οργισμένη διάψευση από τον Ράφικ Τζιμπούρ για τις δηλώσεις του στην Αλγερία ότι υπάρχει πρόβλημα με την ΑΕΚ.
«Ποτε δεν μίλησα για το συμβόλαιό μου σε δημοσιογράφο της Buteur και ποτέ δεν θα μιλήσω γι αυτό στον καθένα», ήταν η ξεκάθαρη απάντηση του Ραφίκ Τζιμπούρ στο «SentraGoal» όταν ρωτήθηκε για τις δηλώσεις που φέρεται να έκανε στην εφημερίδα της Αλγερίας. «Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μιλήσουμε για τα συμβόλαια. Τον κόσμο τον ενδιαφέρει να κερδίσουμε τον Ολυμπιακό και να επανέλθουμε. Αυτό με νοιάζει και μένα και φυσικά να γίνω καλά να βοηθήσω την ομάδα μου. Ποτέ δεν μιλάω για το συμβόλαιό μου και δεν θα μιλήσω ούτε σε σας», υπογραμμίζοντας πως η απάντησή του δε σημαίνει πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα, σε αντίθεση με το πώς μεταφέρθηκαν τα λόγια του από τους εκπροσώπους της "Βuteur".

Μάλιστα, ο Τζιμπούρ εξηγούσε πως μονίμως αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα με τους δημοσιογράφους στην πατρίδα του τονίζοντας «Επειδή έχουν γίνει ανάλογες παρεξηγήσεις στο παρελθόν, με τους δημοσιογράφους να μεταφέρουν αλλιώς τα λεγόμενά μου έχω σταματήσει επί τούτου να τους μιλάω. Κάνω δηλώσεις μόνο μετά τα παιχνίδια και φαίνεται πως ακριβώς επειδή δεν τους μιλάω άρχισαν πάλι τα ίδια. Θέλω να δω όταν με παίρνουν και τους απαντάω f... u θα γράφουν πάλι ότι η απάντησή μου σημαίνει πως έχω πρόβλημα με την ομάδα και όχι μαζί τους;»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου