Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Μανωλας: Έχω προαίσθημα ότι θα σκοράρω


Για το αυριανό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό μίλησε ο νεαρός κεντρικός αμυντικός της ΑΕΚ.Το έκανε πέρσι στο παιχνίδι των πλέι οφ, έχει σκοπό να το κάνει και φέτος. Ο Κώστας Μανωλάς, μίλησε για το αυριανό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και τόνισε ότι έχει προαίσθημα ότι θα σκοράρει και πάλι. Μάλιστα, όπως ο δήλωσε, το έχει πει και στους συμπαίκτες του. Ο νεαρός κεντρικός αμυντικός τ
ης ΑΕΚ, παραχωρώντας συνέντευξη στο «Superleague Preview» της Nova, στάθηκε στην κρισιμότητά της νίκης, ζητώντας παράλληλα και τη βοήθεια του κόσμου, για να επιτευχθεί ο στόχος. «Πέρυσι είχα σκοράρει κόντρα στον Ολυμπιακό και πιστεύω ότι θα σκοράρω και πάλι το Σάββατο και θα βοηθήσω την ομάδα μου να πάρει τους τρεις βαθμούς. Έχω προαίσθημα ότι θα σκοράρω.
Το έχω πει και σε συμπαίκτες μου. Μακάρι να γίνει», είπε αρχικά, για να προσθέσει: «Είναι ένα μεγάλο ματς και θα δώσω τα πάντα, θα δώσω τη ζωή μου, θα δώσω ό, τι έχω σ' αυτό το παιχνίδι και είμαι σίγουρος ότι στο τέλος θα βγούμε νικητές».
Εν συνεχεία έκανε σύγκριση για τους παίκτες που διαθέτουν οι δύο ομάδες, λέγοντας: «Έχουμε πολύ καλό σύνολο και καλούς παίκτες όπως ο Δέλλας, ο Ντιόπ, ο Λυμπερόπουλος, ο Σκόκο, ο Γκέντσογλου, ο Μάκος. Γενικά έχουμε καλή ομάδα, θα μπούμε μέσα δυνατά και με τη βοήθεια του κόσμου, ο οποίος θα μας δώσει έξτρα κίνητρο μπορούμε να πάρουμε τη νίκη σ' αυτό το δύσκολο ματς που θα μας δώσει ώθηση για τη συνέχεια», ενώ η πρόβλεψή του για το αποτέλεσμα: «Εγώ προσωπικά δε σκέφτομαι τη διαφορά στη βαθμολογία. Παίζουμε ένα ντέρμπι με μια μεγάλη ομάδα, όπως ο Ολυμπιακός και ευελπιστώ ότι θα είμαστε εμείς οι νικητές. ΑΕΚ είμαστε και πρέπει πάντα να μπαίνουμε στο γήπεδο για τη νίκη. Σίγουρα έχουμε μείνει πολύ πίσω από την κορυφή, είμαστε ήδη 11 βαθμούς, γι' αυτό και ο μοναδικός μας στόχος είναι η νίκη».
Στην συνέχεια ρωτήθηκε για τον κόσμο, λέγοντας: «Αν είχαμε νικήσει στα δύο προηγούμενα ματς με ΠΑΟΚ και Καβάλα σίγουρα θα είχαμε περισσότερο κόσμο στο πλευρό μας, αλλά δεν εμφανιστήκαμε όπως θα έπρεπε και γι' αυτό χάσαμε. Πιστεύω όμως ότι ο κόσμος θα έρθει και θα μας στηρίξει με τον Ολυμπιακό. Ελπίζω να του δώσουμε μια μεγάλη χαρά», ενώ για το αν θα κληθεί από τον προπονητή του, να μαρκάρει προσωπικά τον Μιραλάς, που είναι ο πιο φορμαρισμένος παίκτης του Ολυμπιακού, είπε: «Σίγουρα ο Μιραλάς είναι πολύ καλός παίκτης. Είναι γρήγορος, έχει βάλει αρκετά γκολ, αλλά εγώ δε μένω σ' αυτό. Έχω μαρκάρει άλλωστε και καλύτερο επιθετικό, όπως ο Λουκάκου και πιστεύω ότι θα ανταπεξέλθω στις δυσκολίες του μαρκαρίσματος αυτού του πολύ καλού παίκτη».


2 σχόλια: