Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Τζιμπούρ:«Νιώθω καλά στην ΑΕΚ»


Ο Ράφικ Τζιμπούρ ξεκαθάρισε ότι περνάει πολύ καλά στην ΑΕΚ, ενώ για το θέμα του συμβολαίου του τόνισε θέλει να μείνει και ότι δεν υπάρχει βιασύνη για την ανανέωση.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Τζιμπούρ στη Le Buteur:

Για το θέμα του συμβολαίου του ανέφερε: «Ο κόσμος πιστεύει πως η επέκταση ενός συμβολαίου είναι υπόθεση λεπτού. Δεν είναι όμως έτσι. Χρειάζεται χρόνος και συζητήσεις. Εγώ είμαι καλά στην ΑΕΚκαι είμαι θετικός να συνεχίσω για τα επόμενα χρόνια. Μιλάω συχνά με τον πρόεδρο, τα πράγματα προοδεύουν και είμαι θετικός στο να μείνω. Δεν υπάρχει βιασύνη».
Όταν του ζητήθηκε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα και επειδή αρκετές δηλώσεις του έχουν παρερμηνευτεί, δήλωσε: «Δεν θέλω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα. Είναι κάτι που πρέπει να μείνει μυστικό μεταξύ εμένα και της ομάδας και δεν έχω σκοπό να το μοιράσω στον Τύπο. Πρέπει να σταματήσει η παραφιλολογία γύρω από το συμβόλαιό μου»!

Στις επίμονες ερωτήσεις των συμπατριωτών του για το αν πραγματικά θέλει να μείνει στην ΑΕΚ, απάντησε ξεκάθαρα: «Ο Τζιμπούρ νιώθει καλά στην ΑΕΚ. Ξεκίνησα την έκτη μου σεζόν στην Ελλάδα και τώρα έχω το όνειρο να παίξω στο Champions League. Είναι μια διοργάνωση που υπάρχει στην καρδιά μου»!

Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό τόνισε: «Ήθελα πολύ να παίξω. Το πιο σημαντικό είναι πως κέρδισε η ομάδα. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου για την προσπάθειά τους. Αυτή η νίκη προσφέρει έξτρα αυτοπεποίθηση στην ομάδα, αλλά να ξέρετε πως κάθε νίκη είναι καλή. Απλά τώρα είναι πιο... σπέσιαλ, γιατί αντίπαλος ήταν ο Ολυμπιακός».

Ο άσος της Ένωσης πρόσθεσε: «Κερδίσαμε και τις δύο ομάδες που διεκδικούν τον τίτλο και αυτό δείχνει ότι η ομάδα μας ξέρει να κάνει τη διαφορά. Όμως, δεν πρέπει να μείνουμε εδώ. Πρέπει να ξεχάσουμε τη νίκη επί του Ολυμπιακού και να μην εφησυχάσουμε».

Τέλος, για τη μάχη του τίτλου «Όσο ο πρωταθλητής δεν είναι γνωστός, πρέπει να συνεχίσουμε να παλεύουμε. Θέλουμε καλά αποτελέσματα για να μειώσουμε τη διαφορά από την κορυφή».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου